domingo, 8 de febrero de 2015

Dos mesos d'aventura

Ja han passat dos (gairebé tres) mesos des que va començar aquesta gran aventura. L'últim mes ha estat ple d'examens i recuperacions de la universitat, però tot i haver perdut els nervis en aquest període en més d'una ocasió encara em queda la il·lusió de seguir coneixent la Bianca. 
Fent un resum d'aquestes vegades que ens hem trobat, hem anat a passejar per Platja d'Aro i Palamós, tot coneixent nous indrets que desconeixíem d'aquestes poblacions, hem anat a patinar sobre gel i passejar tota una tarda per Girona, vam passar juntes el primer dia que ens vam conèixer en el seu aniversari amb les amigues i sobretot, hem compartit la nostra passió per la fotografia.
Per les passades festes de Nadal, el Pare Noel li va portar una càmera reflex igual que la meva per poder fer fotografies en format digital, ja que ella en disposava d'una analògica, després d'estar-ne uns dies parlant. 
També la han canviat de companys de classe i hi han incrementat el nivell d'exigència, tal i com el recordava ella a Rumania. Els primers dies no la vaig veure gaire contenta, però vaig intentar encoratjar-la a seguir endavant perquè es veu clarament que té una facilitat innata per aprendre llengües noves. Per això, com a regals de Nadal li vaig regalar dos llibres: El món groc d'Albert Espinosa i un llibre de la història de Catalunya explicada d'una manera molt entenedora i amena. Després d'haver-se'ls llegit, les seves faltes d'ortografia i gramàtica, tant en el català i castellà escrits i parlats les he vist clarament millorades. Però tot i així, li segueixen dient que haurà de repetir curs i ella no es veu amb 17 anys repetint quart d'ESO. Jo confio plenament en ella i sé que serà capaç de treure's l'ESO aquest any i continuar endavant per acabar estudiant Dret.
Molta força Bianca!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario