jueves, 19 de febrero de 2015

Un mes de Carnaval

El passat dia 12 de febrer vaig quedar amb la Bianca per tal de passar la tarda per Sant Feliu, ja que hem voltat pels voltants i no pel poble on vivim. També vaig aprofitar per introduir-la en el món del carnaval: com que vaig en carrossa vaig haver d'anar a fer un retoc de la disfressa al local on es reuneix la gent de la meva colla de carnaval. En entrar allà, la cara de sorpresa de la Bianca no tenia preu, ella mai ha viscut un Carnaval tal i com el fem aquí: talls de roba, purpurina per tot arreu... Després d'això vam baixar a la part més "turística" de Sant Feliu com és el Monestir, l'arc de Sant Benet i sobretot, els talls de muralla que queden en alguns establiments. Em va sorprendre que ella no entengués aquests talls de paret com a talls de muralla, sinó que es pensava que formava part d'una casa vella. Aprofitant això, vaig explicar-li la història del nostre poble amb l'ajuda dels cartells informatius que hi ha repartits pel passeig, monuments i voltants de l'ajuntament i també amb els coneixements que vaig adquirir en un Credit de Síntesi de l'Institut.
Ens sembla una experiència molt gratificant, ja que totes dues som unes apassionades de l'història. Ara ens queda pendent fer una visita al Museu d'Història, de la Joguina i qualsevol que trobem pel nostre camí. Des d'aquí també aprofito per animar la Bianca a emprendre la recta final de l'ESO per tal que es pugui treure el graduat i passar a Batxillerat l'any que ve.

Confio en tu, Bianca.

No hay comentarios:

Publicar un comentario